SHOUTBOX is HERE :)


  • just leave your link here :)

Tuesday, February 12, 2013

CATS FIGHT GIVEAWAY

Photobucket
 click banner kalau nak join :)

Let me tell u about my cats in my house. 
Kat rumah, aku ada 6 ekor kucing semua sekali. Yg kat atas tu namanya ABU. yg kat bwh kaler koko tu namanya BESAR. sebab pe nama besar? Sebab dalam 4 ekor adik beradik dia, dia lah yang paling besar.hehe. ABU suka kucing yang lain. Kuat makan plak tu. Tak kira la makanan ikan ke kambing ke, semua dia hentam. hmmm. Abu, abu. 
Padam muka abu..aku ngan akak aku punya keje. letak abu dalam plastik. Pastu timbang guna penimbang yang gantung2 tu la. aku pun tak tahu apa namanya.hehe. Beratnya mencecah 3 kg lebih kalau tak silap..
Besar suka sanga duduk dalam ni. tidur pun dalam ni. Bila keluar, mula la badan kotor.
Ini koko. Lebih kurang besar je mukanya. tapi kecik sikit. Memang la sama kan. Dah namanya adik beradik :').
"Hoi, kau turunlah. Bahaya tau duk tinggi2!"..Yang hitam tu namanya kecik. sebab dalam 4 beradik tu, dia yang paling kecik.
"Ko sibuk sal aku pehal ha? Aku baru je nak berangan jadi ratu cantik. Tak boleh tengok aku duduk senang sikit. Ambik ko!"..Dush..dush..dush..
Kecik jawab," Jangan la wei..sakit la aku nanti!!"
Ni yang keempat. Korang mesti onfius kan. Gambar sama ke apa aku letak ni. Tak de la, kucing aku kan ada 6, Abu, 4 beradik ni dan bapaknya. 2 bulu koko dan 2 lagi hitam. Bapaknya nama hitam. maknya dah mati tahun lepas. Kena langgar. Nama maknya Lilo. Aku tak berapa pandai la nak cerita ni, setakat letak gambar boleh la. Yang pasti aku sayang sangat2 semua kucing aku. Aku suka kucing sebab dia binatang yang manja. Aku suka bila kucing2 ni gesel2 kat kaki aku. hehe. Pantang aje bunyi plastik, semua berlumba-lumba mai. Dah memang tu caranya nak panggil kucing2 tu makan. Selain kucing, aku ada jugak bela arnab dan kura-kura. Tapi, tak boleh nak tunjuk sebab takde gambar. Mak aku dah bising sebab banyak habiskan duit nak beli makanan kucing.  Jawab aku, "alah ma, sekali sekala berbakti ke haiwan, apa salahnya kan?". Mak aku plak, "Hmm..yela..kalau dah sayang, sanggup buat apa saja la". :) Setakat ni saje lah yang dapat aku cerita pasal kucing-kucing yang ada kat rumah aku ni. Kat bawah ni ada beberapa gambar, ha, tengok jangan tak tengok taw :D
Bestnya tidur. letih bermain

Hai..comel tak kami?
Muka innocent :D

6 comments:

  1. done review blog pemenang...blog awk direview!!!http://comey-comeyblog.blogspot.com/2013/02/review-blog-pemenang-simple-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Dari GA Yang Sama ! :)

    http://www.cikfie.com/2013/03/2nd-ina-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. jalan2 sini..
    #9.http://nazwww.blogspot.com/2013/02/cats-fight-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. datang ronda-ronda dan follow peserta CATS FIGHT GIVEAWAY . Hope semua syarat ditepati dengan jujur and good luck! :)

    http://nikainaa.blogspot.com/2013/02/senarai-peserta-cats-fight-giveaway.html

    # btw cute kucing tu :3

    ReplyDelete

hey2 there!!
do spread some love down there,,tq

Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak



 
This Template Was Made & Design With Love By CiK_iEdA. All Right Reserved To Me.